Tuesday, September 8, 2015

LYRIK LAGU SURAT SAMPUL BIRU BY OBBY MESAKH

Surat yang biru penuh air mata Habis ku baca malam ini Tiada salah dia memutus cinta Dia bilang aku tak setia Tiada salah dia membenci kini Dia bilang aku tak menyayangnya, tercabik jiwa Semua yang ada dalam diriku Bukankah sudah kau miliki Andaikan kau ingin jantung merah ini Belah saja dadaku untuk cintamu Jangan jangan jangan lagi kau sakiti hati ini Dan sayangilah daku Jangan jangan jangan lagi kau sakiti hati ini Kasihanilah insan lemah ini Bukannya aku tak sayang lagi Bukannya aku tak cinta lagi Dengarlah kasih, jantung merah ini Detaknya masih sebut namamu Semua yang ada dalam diri ini Bukankah sudah kau miliki Andaikan kau ingin, jantung merah ini Belah saja dadaku untuk cintamu Jangan jangan jangan lagi kau sakiti hati ini Dan sayangilah daku Jangan jangan jangan lagi kau sakiti hati ini Kasihanilah insan lemah ini Bukannya aku tak sayang lagi Bukannya aku tak cinta lagi Dengarlah kasih, jantung merah ini Detaknya masih sebut namamu Dengarlah kasih, jantung merah ini Detaknya masih sebut namamu

No comments:

Post a Comment